بهترین دکتر متخصص کایروپراکتیک تهران

بهترین دکتر متخصص کایروپراکتیک تهران به منظور تنظیم مجدد ستون فقرات و تسکین درد و رنج، به مفاصل مختلف بدن شما فشار وارد می کند. تنظیمات کایروپراکتیک مکمل مراقبت های پزشکی سنتی است که دریافت می کنید. ممکن است پس از تنظیم کایروپراکتیک احساس درد کنید.بهترین دکتر متخصص کایروپراکتیک تهران کیست؟ روش های درمان بهترین دکتر متخصص کایروپراکتیک تهران چیست؟ ویژگی بهترین دکتر متخصص کایروپراکتیک تهران چیست؟

یک تنظیم کایروپراکتیک چیست؟

تنظیم کایروپراکتیک یک روش درمانی ستون فقرات است که در آن یک کایروپراکتیک واجد شرایط مفاصل بدن شما را با استفاده از دست‌ها یا سایر ابزارهای تخصصی دستکاری می‌کند. دستکاری ستون فقرات و دستکاری مفصل نام های دیگر این درمان است. تنظیم کایروپراکتیک می تواند هم ترازی بدن شما را بهبود بخشد، ناراحتی را تسکین دهد و عملکرد فیزیکی را بهبود بخشد. درمان ارائه شده توسط تنظیمات کایروپراکتیک علاوه بر مراقبت های پزشکی معمولی است که دریافت می کنید. دکتر مهسا موسوی بهترین دکتر متخصص کایروپراکتیک تهران است.

بهترین دکتر متخصص کایروپراکتیک در تهران کیست؟

بسیاری از اختلالات که بر سیستم عصبی و سیستم اسکلتی عضلانی تاثیر می گذارد توسط کایروپراکتیک درمان می شوند. یک کایروپراکتیک را به عنوان یک متخصص پزشکی در نظر بگیرید که هر نوع درد یا اختلال در عملکرد عضلات، استخوان ها یا مفاصل را درمان می کند. رایج ترین دلایل تنظیم کایروپراکتیک عبارتند از:

• درد پایین کمر.
  • گردن درد.
  • درد عضلانی.
  • سردرد.

علاوه بر این، کایروپراکتیک ممکن است ناراحتی اسکلتی عضلانی را در هر قسمت از بدن، از جمله زانو، مچ پا، شانه ها، لگن، لگن، آرنج و مچ دست درمان کند. متخصص طبی فیزیکی و توانبخشی در تهران در خدمت شماست.

بهترین دکتر متخصص کایروپراکتیک تهران چه کاری انجام می دهد؟

کایروپراکتیک ها درد، خراش و کشیدگی را درمان می کنند.

اگر مشکل شما مربوط به سیستم اسکلتی عضلانی شما باشد، یک کایروپراکتر می‌تواند ابزارهای جایگزین غیردارویی درمانی را ارائه دهد.

یک کایروپراکتیک ممکن است انواع درمان زیر را ارائه دهد:

• تنظیمات: زمانی که یک متخصص کایروپراکتیک یا فیزیوتراپیست استخوان ها و مفاصل شما را حرکت می دهد تا ناراحتی را کاهش دهد و به شما کمک کند راحت تر حرکت کنید.
  • درمان با بافت نرم می تواند به شل شدن عضلات منقبض، توقف اسپاسم و کاهش تنش در بافتی که عضلات را احاطه کرده است کمک کند.
  • انجام تمرینات و حرکات کششی می تواند به قوی و انعطاف پذیر نگه داشتن مفاصل شما کمک کند.
  • بریس مفاصل یا نوار چسب برای کمک به مفاصل یا عضلات آسیب دیده در طول فرآیند بهبود استفاده می شود.
  • ارجاع به متخصصان پزشکی یکپارچه: برای راهنمایی در مورد رژیم غذایی و تغذیه برای کاهش التهاب و/یا ترویج تغذیه سالم برای مدیریت وزن.

تنظیم کایروپراکتیک چه چیزی را درمان/مدیریت می کند؟

هر کسی که برای تنظیم کایروپراکتیک می رود دلایل خاص خود را برای انجام این کار دارد، اما همه تنظیمات به استخوان ها و عضلات شما کمک می کند. دکتر مهسا موسوی بهترین دکتر متخصص کایروپراکتیک تهران می باشد.

برخی از افراد زمانی که مشکلات سلامتی خاصی را تجربه می کنند، به دنبال تنظیم کایروپراکتیک هستند:

• آرتروز.
  • سردردهای مکرر.
  • بهبودی پس از تصادف یا ضربه شلاق.
  • درد مفاصل و اختلال در عملکرد.
  • درد پایین کمر.
  • گردن درد.
  • سیاتیک.
  • عضلات سفت یا درد عضلانی.

کایروپراکتیک ها بررسی می کنند که مفاصل و عضلات شما به درستی کار می کنند.

چرا تنظیم کایروپراکتیک انجام می شود؟

تنظیمات کایروپراکتیک بر کاهش علائمی که بر سیستم اسکلتی عضلانی تأثیر می گذارد تمرکز دارد. این می تواند برای درمان درد و درد، سفتی عضلات یا شرایط مزمن باشد. برخی از افراد در صورت تمایل به درمان جایگزینی که شامل مصرف داروهای تجویزی نمی شود، تنظیم کایروپراکتیک را انتخاب می کنند. دکتر مهسا موسوی بهترین دکتر متخصص کایروپراکتیک تهران در خدمت شماست.

تنظیمات کایروپراکتیک چقدر رایج است؟

تنظیمات کایروپراکتیک رایج ترین گزینه درمان جایگزین در ایالات متحده است.بهترین دکتر متخصص کایروپراکتیک تهران در خدمت شماست.بهترین دکتر متخصص کایروپراکتیک تهران خدمات کایروپرکتیک ارائه می دهد.

چه کسی می تواند تنظیم کایروپراکتیک را دریافت کند؟

تنظیم کایروپراکتیک یک مداخله درمانی است که اثربخشی قابل توجهی را به عنوان یک گزینه درمانی قابل دوام در همه گروه های سنی، شامل کودکان و بزرگسالان به طور یکسان نشان می دهد. جمعیت شناسی رایج برای افرادی که به دنبال مراقبت های کایروپراکتیک هستند در محدوده سنی 45 تا 64 سال قرار دارد. برای افرادی که در بدو تولد به آنها زن اختصاص داده شده است، به جای افرادی که در بدو تولد به آنها مرد اختصاص داده شده است، مراجعه به متخصص کایروپراکتیک رایج است.

شما باید قبل از تنظیم کایروپراکتیک یک غربالگری دریافت کنید تا مطمئن شوید که کاندید خوبی برای مراقبت های کایروپراکتیک هستید. اگر مراقبت های کایروپراکتیک برای شرایط شما مناسب نیست، کایروپراکتیک شما را به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی دیگری ارجاع می دهد تا به شما کمک کند.بهترین دکتر متخصص کایروپراکتیک تهران برای درمان دیسک کمر در خدمت شماست.

قبل از تنظیم کایروپراکتیک چه اتفاقی می افتد؟

در اولین ملاقات شما، پزشک کایروپراکتیک شما در مورد سابقه پزشکی شما صحبت می کند و یک معاینه فیزیکی انجام می دهد. در صورت لزوم، متخصصان مراقبت های بهداشتی ممکن است از روش های تصویربرداری تشخیصی درخواست کنند تا درک کامل تری از سیستم اسکلتی عضلانی بیمار به دست آورند. از جمله:

• اشعه ایکس.
  • توموگرافی کامپیوتری (CT) اسکن.
  • اسکن تصویربرداری رزونانس مغناطیسی (MRI).

پس از به دست آوردن درک جامع از علائم بیمار و عوامل بالقوه علت ناراحتی آنها، متخصص کایروپراکتیک یک برنامه درمانی فردی را تدوین می کند که باید بر اساس بررسی کامل شرایط فیزیکی بیمار و نتایج آزمایش های انجام شده باشد. دکتر موسوی بهترین دکتر متخصص کایروپراکتیک تهران در خدمت شماست.

در طول تنظیم کایروپراکتیک چه اتفاقی می افتد؟

در طول تنظیم کایروپراکتیک، کایروپراکتیک شما درمانی را ارائه می دهد که منحصر به فرد برای رفع نیازهای شما است.

بیمار روی یک میز تخصصی کایروپراکتیک که دارای بخش های تقسیم شده ای است که برای بالا بردن قسمت های خاصی از بدن طراحی شده اند، وضعیت مستعدی به خود می گیرد. این پیکربندی منحصر به فرد اعمال فشار هدفمند در مناطق خاص توسط کایروپراکتیک را تسهیل می کند.

در طول درمان کایروپراکتیک، پزشک ممکن است از تکنیک‌های دستی با استفاده از دست‌ها یا ابزارهای تخصصی خود برای اعمال نیرو یا فشار دقیق و تنظیم‌شده بر روی مفصل استفاده کند. از طرف دیگر، آنها ممکن است تکنیک‌های تحرک ملایم مفصل را برای گسترش دامنه حرکتی فراتر از آستانه معمول خود اجرا کنند.

این تکنیک تراز کردن مهره‌های واقع در ستون فقرات را در مواردی تسهیل می‌کند که موقعیت آنها انحراف جزئی از محور مرکزی را ثبت می‌کند، در حالی که به طور همزمان هرگونه گاز محدود شده را در مفاصل تخلیه می‌کند.بهترین دکتر متخصص کایروپراکتیک تهران در خدمت شماست.

صدای ترکیدن( popping sound ) که در حین تنظیم کایروپراکتیک می‌شنوم چیست؟

ممکن است در حین تنظیم کایروپراکتیک احساس ترکیدن یا ترک خوردن داشته باشید و بشنوید. اینها گازهایی مانند اکسیژن، نیتروژن و دی اکسید کربن هستند که از مفاصل شما آزاد می شوند. هنگام حرکت و کشش گاز در حفره های کوچک مفاصل شما به دام می افتد. اگرچه ممکن است این پدیده در حین دستکاری کایروپراکتیک بیشتر قابل درک باشد، اما زمانی که فرد بند انگشتان خود را می شکند، صدایی معادل تولید می شود. دکتر مهسا موسوی بهترین دکتر متخصص کایروپراکتیک تهران در خدمت شماست.

آیا تنظیم کایروپراکتیک درد دارد؟

تنظیمات کایروپراکتیک در طول یک روش، مشابه آنچه ممکن است بعد از تمرین احساس کنید، درد کمی ایجاد می کند. در طول تنظیم کایروپراکتیک درد شدیدی احساس نخواهید کرد. پزشک کایروپراکتیک شما مقدار کنترل شده ای از نیرو (فشار) را به مفاصل شما اعمال می کند که با خروج گاز از مفاصل شما صدای ترک خوردن یا ترکیدن ایجاد می کند. اگرچه این ممکن است دردناک به نظر برسد، اما دردناک نیست.بهترین دکتر متخصص کایروپراکتیک تهران در غرب تهران در خدمت شماست.

بعد از تنظیم کایروپراکتیک چه اتفاقی می افتد؟

پس از تنظیم کایروپراکتیک، ممکن است در نواحی از بدنتان که پزشک کایروپراکتیک شما روی آن کار کرده، درد خفیف یا دردهای بسیار جزئی داشته باشید. این احساس معمولاً در یک دوره 24 ساعته فروکش می کند و به ندرت در افرادی که مراقبت های منظم کایروپراکتیک را انجام می دهند مشاهده می شود. پس از قرار ملاقات، پزشک کایروپراکتیک شما ممکن است «تکلیف خانگی» را به شما توصیه کند تا پس از تنظیم، درمان خود را تمدید کنید.

پس از تجزیه و تحلیل جامع، مجموعه ای از توصیه ها ممکن است ارائه شود که می تواند شامل موارد زیر باشد:

• ورزش و کشش.
  • ارگونومی مناسب برای بهبود وضعیت بدن شما.
  • یخ / گرما درمانی یا مسکن های موضعی.
  • مشاوره در مورد تغذیه، رژیم غذایی، وزن یا سلامت عمومی.
  • راه هایی برای مدیریت استرس و شل کردن عضلات
  • تحریک الکتریکی عضله با استفاده از محرک های عصبی الکتریکی از راه پوست (TENS).

مزایای تنظیم کایروپراکتیک چیست؟

چندین مزیت تنظیم کایروپراکتیک از جمله:

• به کاهش میگرن و سردردهای مرتبط با گردن کمک می کند.
  • وضعیت شما را بهبود می بخشد.
  • درد را کاهش می دهد و دامنه حرکتی ستون فقرات و سایر مفاصل شما را بهبود می بخشد.
  • علائم بیماری های مزمن مانند آرتروز را کاهش می دهد.
  • آسیب های جزئی گردن یا ستون فقرات، به خصوص شلاق را درمان می کند.

عوارض جانبی یا عوارض تنظیم کایروپراکتیک چیست؟

پس از تنظیم کایروپراکتیک، ممکن است احساس خستگی یا درد کنید. برخی از افراد ممکن است پس از تنظیم کایروپراکتیک دچار سردردهای خفیف شوند. این عوارض موقتی هستند. دکتر موسوی بهترین دکتر متخصص کایروپراکتیک تهران در خدمت شماست.

در مواردی که به ندرت اتفاق می افتد، درمان کایروپراکتیک ممکن است منجر به عوارض شدید شود، مانند:

• فتق دیسک.
  • اعصاب فشرده در قسمت تحتانی ستون فقرات (سندرم دم اسب).
  • سکته.

اگر از افرادی که آموزش ندیده اند و مجوز لازم را ندارند، تغییراتی داشته باشید، خطر عوارض جانبی یا عوارض بیشتری دارید. فقط یک متخصص کایروپراکتیک مجاز و حرفه ای باید شما را درمان کند.بهترین دکتر متخصص کایروپراکتیک تهران در غرب تهران خدمات کایرو پراکتیک ارائه می دهد.

زمان بهبودی برای تنظیم کایروپراکتیک چقدر است؟

جمعیت قابل توجهی پس از دریافت دستکاری کایروپراکتیک، کاهش سریع علائم را تجربه می کنند. پس از اتمام مداخلات پزشکی، این احتمال وجود دارد که افراد در یک بازه زمانی 24 ساعته احساس ناراحتی کنند.دکتر مهسا موسوی بهترین دکتر متخصص کایروپراکتیک تهران در خدمت شماست.

هدف اصلی تنظیم کایروپراکتیک، دستیابی به ترمیم طولانی مدت سلامتی به جای تسکین موقت علائم است. متخصص کایروپراکتیک کسب دانش در مورد روش‌های جایگزین موقعیت بدن را در طول فعالیت‌هایی مانند نشستن پشت میز، ایستادن و حرکت و همچنین دراز کشیدن در رختخواب تسهیل می‌کند. ادغام حرکات کششی در برنامه روزانه فرد نیز ممکن است توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی پیشنهاد شود.بهترین دکتر متخصص کایروپراکتیک تهران در کلینیک ویستان در خدمت شماست.

اجرای اقدامات پایدار می تواند به طور موثری از مشکلات احتمالی جلوگیری کند.

مهم است که پزشک مراقبت های اولیه خود را در مورد هر دردی که تجربه می کنید، چه اخیر و چه مزمن (بیش از سه ماه) آگاه کنید. پزشک مراقبت های اولیه شما می تواند مشکلات بالقوه جدی را که نیاز به درمان فراتر از تنظیم کایروپراکتیک دارند را رد کند.

چه زمانی باید به متخصص خود مراجعه کنم؟

اگر یک تنظیم کایروپراکتیک دریافت کردید و علائم غیرعادی مانند ضعف، بی حسی یا بدتر شدن درد را احساس کردید، فوراً برای ارزیابی با پزشک خود تماس بگیرید.

یادداشتی از کلینیک ویستان

اگر درد را تجربه می کنید و می خواهید یک درمان جایگزین داشته باشید، تنظیمات کایروپراکتیک ممکن است برای شما مناسب باشد. اکثر افراد پس از تنظیم کایروپراکتیک احساس تسکین فوری خواهند کرد، در حالی که دیگران ممکن است پس از درمان درد جزئی موقتی را تجربه کنند. اگر مطمئن نیستید که جستجوی مراقبت های کایروپراکتیک برای شما مناسب است، با ارائه دهنده مراقبت های اولیه خود در مورد علائم و نگرانی های خود صحبت کنید. دکتر مهسا موسوی بهترین دکتر متخصص کایروپراکتیک تهران در کلینیک ویستان در خدمت شماست.