بهترین پزشک متخصص دیسک کمر در تهران

بهترین پزشک متخصص دیسک کمر در تهران راه‌هایی برای کمک به تسکین کمردرد مزمن با تزریق‌هایی مانند بلوک‌های عصبی، تزریق استروئید اپیدورال یا فرسایش‌های عصبی وجود دارد. پزشکان زمانی از آزمایشات استفاده می کنند که بدانند علت درد چیست.

7 راه برای درمان کمردرد مزمن بدون جراحی توسط بهترین پزشک متخصص دیسک کمر در تهران

کمردرد اگر سه ماه یا بیشتر طول بکشد مزمن در نظر گرفته می شود. این می تواند بیاید و برود، اغلب مهلت کمی ایجاد می کند و سپس منجر به تحریک می شود. اگر منبع آن را نمی دانید، مدیریت کمردرد مداوم می تواند بسیار دشوار باشد. متخصص توانبخشی کمردرد، اندرو ناوا، MD، بینش هایی را در مورد علل شایع کمردرد مزمن و گزینه های درمانی غیرجراحی ارائه می دهد – و توصیه می کند که امید خود را از دست ندهید. دکتر مهسا موسوی بهترین پزشک متخصص دیسک کمر در تهران در کلینیک تخصصی مغز و اعصاب تهران (مرزداران) در خدمت شماست.

تحلیل علل شایع کمردرد مزمن با بهترین پزشک متخصص دیسک کمر در تهران

به گفته بهترین پزشک متخصص دیسک کمر در تهران، اگرچه اغلب با افزایش سن ایجاد می شود، کمردرد مزمن نیز می تواند ناشی از تصادف قبلی باشد. شایع ترین دلایل عبارتند از:

بهترین پزشک متخصص دیسک کمر در تهران می گوید ممکن است شناسایی منبع دقیق کمردرد مزمن در برخی شرایط چالش برانگیز باشد. به گزارش نوا، در صورتی که پزشک از تمام تکنیک های تشخیصی موجود استفاده کرده باشد، وقت آن رسیده است که نظر دوم را از متخصص کمردرد بگیرید. بسیار مهم است که قبل از انتخاب عجولانه یا انجام اقدامات پزشکی تهاجمی منتظر بمانید تا علت ناراحتی مشخص شود. ناوا هشدار می دهد که آنها نه تنها نمی توانند کمک کنند، بلکه ناراحتی را بدتر می کنند.

در صورتی که علت درد ناشناخته باشد یا قابل درمان نباشد، بهترین انتخاب شما ممکن است همکاری با پزشک برای کاهش شعله ور شدن و تحمل درد با استفاده از درمان های غیرجراحی باشد.دکتر مهسا موسوی بهترین پزشک متخصص دیسک کمر در تهران با درمان های غیرجراحی دیسک کمر در خدمت شماست.

درمان های غیر جراحی برای کمردرد مزمن توسط بهترین پزشک متخصص دیسک کمر در تهران

فیزیوتراپی

بهترین پزشک متخصص دیسک کمر در تهران اینگ.نه می گوید: سنگ بنای درمان کمردرد مداوم ورزش است. شما باید آن را به عنوان یکی از درمان های اولیه زیر نظر پزشک خود و فیزیوتراپیست ستون فقرات امتحان کنید. با این حال، به گفته ناوا، همه افراد به مجموعه ای از فعالیت ها به خوبی پاسخ نمی دهند. تمرینات باید برای علائم و شرایط منحصر به فرد شما سفارشی شود. رعایت برنامه تمرینی در خانه نیز برای موفقیت ضروری است.

تست های عصبی کمردرد و درمان فیزیکی برای کمردرد مداوم ممکن است شامل موارد زیر باشد:

• بازآموزی وضعیت بدن
  • تست محدودیت های تحمل درد
  • تمرینات کششی و انعطاف پذیری
  • تمرینات هوازی
  • تقویت هسته
  • ذهن آگاهی و مدیتیشن

به گفته بهترین پزشک متخصص دیسک کمر در تهران، کمردرد طولانی مدت هم برای بدن و هم برای ذهن دشوار است. اگر احساس ناراحتی، عصبانیت، غمگینی یا ناامیدی می کنید زیرا دردی دارید که از بین نمی رود، می توانید با یک متخصص به نام روانشناس توانبخشی صحبت کنید که می تواند به شما در مدیریت این احساسات کمک کند. این متخصص ممکن است فعالیت هایی مانند مدیتیشن، یوگا و تای چی را برای کمک به آرامش و منحرف کردن ذهن از احساس درد پیشنهاد کند. دکتر مهسا موسوی بهترین متخصص بیماری های ستون فقرات در خدمت شماست.

رژیم غذایی برای دیسک کمر با متخصص دیسک کمر

رژیم‌های غذایی خاص می‌توانند باعث التهاب زیادی در بدن شوند، به‌ویژه رژیم‌هایی که چربی‌های ترانس زیادی دارند، قندهایی که تغییرات زیادی داشته‌اند، و غذاهایی که فرآوری شده‌اند. با پزشک خود صحبت کنید تا دریابید که آیا غذایی که می خورید می تواند کمردرد مزمن شما را بدتر کند یا خیر، و آنها می توانند به شما کمک کنند تا در رژیم غذایی خود تغییراتی ایجاد کنید.

بیشتر بدانید: سندروم پای بیقرار | 10 راهکار طبیعی جهت مقابله با این بیماری

اصلاح سبک زندگی

اگر درد مداوم دارید، مهم است که آنچه را که می‌توانید انجام دهید و نمی‌توانید انجام دهید را بپذیرید و بر این اساس تغییراتی ایجاد کنید. ناوا به شما توصیه می کند که به بدن خود توجه کنید و در مواقع نیاز سرعت خود را کم کنید. هنگامی که چمن را می برید یا کیسه های سنگین حمل می کنید، مهم است که برای استراحت توقف کنید یا کار را به قسمت های کوچکتر تقسیم کنید تا آسان تر شود.

فهرستی از چیزهایی که درد شما را بدتر می کند تهیه کنید و سعی کنید در صورت امکان از آنها دوری کنید. این می تواند احساس بهتری به کمر شما بدهد و از بدتر شدن مشکل جلوگیری کند. خوب است که سیگار را به عنوان راهی برای بهبود زندگی خود ترک کنید. نیکوتین درد را بدتر می کند و روند بهبود را کند می کند.

درمان های مبتنی بر تزریق

راه‌هایی برای کمک به تسکین کمردرد مزمن با تزریق‌هایی مانند بلوک‌های عصبی، تزریق استروئید اپیدورال یا فرسایش‌های عصبی وجود دارد. پزشکان زمانی از آزمایشات استفاده می کنند که بدانند علت درد چیست. اگر درمان جواب نداد، آزمایش ها می توانند به رد برخی دلایل درد کمک کنند. تزریق می تواند برای مدتی به کاهش درد کمک کند، اما نباید به عنوان تنها راه حل برای مدت طولانی استفاده شود.

درمان های جایگزین

درمان های دارویی دیسک کمر با بهترین پزشک متخصص دیسک کمر

ناوا پیشنهاد می کند که پزشکان نباید از داروهای مخدر به عنوان درمان اصلی برای کمردرد طولانی مدت استفاده کنند. برخی از داروها می توانند شما را به آنها وابسته کنند و دلیل واقعی ناراحتی شما را حل نمی کنند. فقط بهترین پزشک متخصص دیسک کمر در تهران باید اپیوئیدها را به عنوان دارو پیشنهاد کند و فقط در صورتی که سایر داروها کمکی نکنند. اگر نیاز به مصرف روزانه داروهایی به نام اپیوئید دارید، ممکن است لازم باشد از پزشک دیگری راهنمایی بخواهید.